Labels: ,

Ini kali pertama acu join giveaway. Tak penah2 dibuat..huhu. Tapi kali ni Giveaway anjuran Cik Teddy tingin sungguh utk memilikinye.. maklumla x penah dapat hadiah. Kalau skali dapat hadiah, amatlah cerianya hari acu :). So, untuk sertai giveaway ni simple je, just follow below instruction ok.


1) Letak badge di atas bersama link blog ini ke dalam blog anda. Tak perlu buat entry. Cukup sekadar taruk badge dengan linknya saja. Setel. ~DONE~
2) Wajib follow blog Wansteddy Tales dan Wansteddy Studio. Tak perlu add my blog dalam bloglist kalian. Kalau anda berminat, aku sangat-sangat alu-alukan, Trimas! ~DONE~
3) Tulis la pape kat kotak komen entry ni supaya aku tahu bilangan peserta.~DONE~

Comments (2)

Bukan cik lagi dah Acu. sudah jadi mak budak haha... trimas buatkan entry khas. saya sungguh terharu ><

good luck ye Acu. saya cuak je kenangkan kalau acu menang my dolly coz saya ni peminat dolly acu. haha... segan sungguh la :)

tima kasih mak budak..huhu..
da terbalik lak..i like urs, u like mine..hehe.
ada gak yg minat dolie serabai acu tu :P..
acu admire sgguh dolie wan tu,acu berbaris tunggu result nih :P...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails