Labels: ,


Dan lagi... meng enter kan diri dlm GA setelah di tag oleh Pn.Wansteddy skali lagi.. huhu.. Beliau mmg sungguh terer mengetag acu.. tak boleh ditolak pun GA yg di offer. Mmg menarik hadiah2 nya owkee. Acu nak join GA dari MommaMia.

Hurm.. Momma Mia nak kan pandangan untuk improve kan lagi Blog nye.. acu bab nak bagi pandangan ni ada lemah skit. Sbb susunan kata mmg berterabur kalu nak komen pasal blog org lain, blog sendiri pun tak terurus :P. Tapi apa pun ini adalah pendapatan ikhlas dari acu untuk blog Momma Mia.. Ekceli, blog MommaMia memang tersangatlah gorjes nye. Lengkap dengan badge dollie iras2 family MommaMia yg sungguh menawan. Tapi kan kalau blog badge tu dipadankan dengan layout warna yg ceria dan terang sedikit dan ditambah lagi dgn Header blog sepasang match dgn badge button tu sama mcm blog alinalan tu, sure bertambah meriah. Uh..uh..ditambah lagi dgn kehadiran tuan punya blog utk bercerita lebih kerap diblog yg comey itu. Dan yg lain semuanya dah perfect..Sekian terima kasih... eheh.

Okeh.. selepas penat membebel spt diatas. Acu nak menge'tag' 2 org untuk mencukupkan syarat berwajib untuk join contest ini yg akan ditutup pada 14.8/2010







Comments (5)

aida amik tag.
da follow pun blog acu yg ni...

aduhai.... namaku terkena eh???? nnti sy buat k... thks..

sila..sila aida amik.
tima kasih aida, acu pun da follow :)

ok checked. lulus dengan cemerlang.
thanks di atas pandangan tuh...
good luck!

tenkiu mama..
acu sungguh gumbira.. hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails